"> קול קורא להגשת פרסומים לאתר בחברת האדם – בחברת האדם
הירשם לניוזלטר שלנו

קול קורא להגשת פרסומים לאתר בחברת האדם

בחברת האדם הוא פרויקט ללא מטרות רווח שמטרתו להנגיש לציבור הרחב תכנים מתחום האנתרופולוגיה ומתחומים משיקים. הפרויקט קם בשנת 2013 כדף פייסבוק שבו שותפו ופורסמו כתבות בנושאים אנתרופולוגיים, ראיונות עם אנתרופולוגיות ואנתרופולוגים וטורים פרי עטם, תקצירים נגישים של מאמרים שראו אור בכתבי עת ועוד.

בינואר 2020 קם אתר האינטרנט בחברת האדם במטרה להתמקד ביצירת חומרים חדשים בתחומים אלה. מאז עלייתו לאוויר נפתחו באתר כ-20 בלוגים של אנתרופולוגים ואנתרופולוגיות, ובהם פורסמו עשרות כתבות וטורים אישיים שונים. בנוסף על כך, בפינות הוותיקות אנתרופולוגיה לשבת ומאמרי אורח מתפרסמים מדי שבוע תקצירי מחקרים מונגשים, כתבות בנושאים אקטואליים, טורים רפלקסיביים על עבודת האנתרופולוגיה ועוד.

פרסומי הפרויקט זוכים כיום לחשיפה רבה בקרב קהלים מגוונים: לדף הפייסבוק ישנם מעל 7,500 עוקבים, ורבים מפרסומי הדף משותפים גם במסגרות נוספות; קהילת הפייסבוקשל הפרויקט כוללת כ-450 משתתפים ומשתתפות פעילים, מתקיימים בה דיונים ערים על כל פרסום, ונוצרים בה היכרויות ושיתופי פעולה; ובאתר בחברת האדם נרשמו עד היום עשרות אלפי כניסות מאז פתיחתו, ופרסומיו שותפו בבמות רבות נוספות. הפרויקט גם קישר לאורך השנים בין אנתרופולוגים.ות לעיתונאים.ות, מה שהוביל להשתתפות של הראשונים בכתבות ובפרויקטים עיתונאיים שונים ובכך עזר להנגיש את האנתרופולוגיה בכלל, ואת תחומי המחקר שלהם בפרט, לציבור הרחב.

אנו מזמינות.ים את כל חברי וחברות הקהילה האנתרופולוגית ותחומים משיקים, כולל תלמידי ותלמידות מחקר והעוסקים.ות במקצועות משיקים יישומיים, להשתתף באתר ולפרסם בו תכנים פרי עטם: טורי דעה אישיים, תקצירי מחקרים, חיבורים בנושאים אקטואליים, פרשנויות אנתרופולוגיות לאירועים בארץ ובעולם ועוד. אפשר לפרסם טקסטים אלה תחת בלוג אישי קבוע, או באופן חד-פעמי תחת מדור מאמרי אורח. כמו כן, מדי שבוע מתפרסם תחת המדור אנתרופולוגיה לשבת תקציר מונגש של מאמר או ספר חדש שראה אור לאחרונה, ואנו מזמינים.ות כל מי שפרסמו לאחרונה מאמר או ספר מתחום האנתרופולוגיה או מתחום משיק להשתתף גם במדור זה.